تحقیق-ارائه-مدل-بهبود-کیفیت-خدمات-در-صنایع-تکنولوژی-اطلاعات-با-استفاده-از-qfd-منطق-فازی-و--
تحقیق ارائه مدل بهبود کیفیت خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و .
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 93
حجم فایل: 1570 کیلوبایت
قیمت: 16000 تومان

 

توضیحات:
تحقیق با عنوان ارائه مدل بهبود کیفیت خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و برنامه ریزی آرمانی(GP) در قالب فایل pdf و در حجم93 صفحه.

چکیده:
در کشورهای توسعه یافته همگام با رشد و پیشرفت سیستمها و فنون مدیریت کیفیت در بخش صنایع تولیدی، در صنایع ارائه خدمت نیز در بکارگیری مدلها و فنون مدیریت و تضمین کیفیت پیشرفتهای چشمی صورت گرفته است. متاسفانه در کشورهای در حال توسعه نیازهای اولیه باعث توجه تک بعدی و غیر معقول به امر تولید گشته است و باعث کم کاری در بخش کیفیت خدمات در این کشورها شده است. از این رو در این تحقیق بهبود خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات مورد بررسی قرار گرفته است. در این میان روش QFD روش بسیار موثر و کارا برای تحقق مشتری گرایی در سازمان می باشد که از نظر سازمانها و شرکتهای پیشرو در داخل کشورمان نیز به عنوان یک روش موثر در جهت برآورده ساختن نیازهای مشتری شناخته شده و بارها بکار گرفته شده است. برخی ایرادات وارد بر QFD عبارتند از ابهام در ندای مشتری و عدم قطعیت در تعیین مقادیر هدف.

در این تحقیق با ارائه یک مدل ترکیبی از "گسترش کارکردهای کیفیت (QFD) و منطق فازی و برنامه ریزی آرمانی، سعی شده تا بر این نقاط ضعف غلبه شود و گامی در جهت بهبود و توسعه مدلهای کیفیت در زمینه خدمات برداشته شود تا بتوان در آینده با کارهای مشابه در این زمینه، خلاء موجود را کاهش داد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات پژوهش
بیان مسئله
هدف تحقیق
نمونه مورد بررسی
سئوالات تحقیق
اهداف تحقیق
فصل دوم: مروری بر ادبیات
مرور ادبیات
گسترش کارکردهای کیفیت(QFD)
منطق فازی
برنامه ریزی آرمانی
فصل سوم: روش تحقیق
روش تحقیق
جامعه آماری
محدودیتهای تحقیق
ابزار جمع آوری اطلاعات
روش تحلیل داده ها
مدل ترکیبی QFD، منطق فازی و برنامه­ریزی آرمانی
فصل چهارم: یافته های تحقیق
مقدمه
تشکیل کمیته QFD
شنیدن ندای مشتری
بازبینی خواسته های مشتری
وزن دهی خواسته های مشتری
تبدیل متغیرهای زبانی به اعداد فازی
روش سه مرحله ای QFD
خانه شماره 1 QFD
خانه شماره 2 QFD
خانه شماره 3 QFD
طبقه بندی اامات عملیات
تعریف متغیرهای تصمیم گیری
تعیین آرمانها و اولویت آنها در تعیین مقادیر هدف
ارائه مدل ترکیبی QFD، منطق فازی و برنامه ریزی آرمانی
فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
مقدمه
نتایج پرسشهای تحقیق و ارائه پیشنهادات
ارائه پیشنهادات جهت تحقیقات آتی
محدودیتهای تحقیق
پیشنهادات به شرکت نمونه
منابع و مأخذ
چکیده لاتین

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

دانلود مقاله ترجمه شده تاثیر تکنیک های حسابداری مدیریت بر روی کسب مزیت رقابتی

دانلود مقاله ترجمه شده دارایی ای به نام مشتری

مقاله ترجمه شده حاشیه های بازاریابی و قدرت بازار در بخش خرده فروشی و فرآوری محصولات لبنی استرالیا

دانلود تحقیق درباره نرم افزار CURA 2.6.1

دانلود تحقیق درباره تب روماتیسمی

دانلود تحقیق بررسی بکارگیری نظریه آشوب در مدیریت دانش

دانلود پاورپوینت تاریخچه برند والت دیزنی

کیفیت ,ارائه ,صنایع ,تحقیق ,خدمات ,منطق ,در صنایع ,در این ,منطق فازی ,خدمات در ,فازی و ,صنایع تکنولوژی اطلاعات ,بهبود کیفیت خدمات

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مستر فان پایگاه خبری تحلیلی آفتاب آبپخش سایت استقلال,اخبار روز باتصویر کلوخ fifanik پاورپوینت های درسی پایه دهم یازدهم دوازدهم دانلود گام به گام فروش اینترنتی محصولات دانشگاهی BTanIS پسر گیلان