حجم فایل:15 مگابایت
تعداد صفحه:80 اسلاید قابل ویرایش
قیمت
این فایل، بهترین و باکیفیت ترین فایل پاورپوینت برند هوندا و استراتژی های آینده و شرایط حال حاضر این شرکت می باشد که با اسلایدها و تصاویری منظم و زیبا این برند ژاپنی را به تصویر می کشد. برای تهیه آن از منابع فراوان و سایت های متعددی بالغ بر 50 سایت خارجی و داخلی و حتی سایت کمپانی هوندا استفاده شده است
سویچیرو هوندا خالق هوندا
پیش به سوی توکیو
هوندا در شرکت Art Shokai
جنگ جهانی دوم
تاسیس شرکت هوندا
موتور کمکی دوچرخه
موتورسیکلت Dream
هوندا موتور کشاورزی تولید میکند
ورود به مسابقات اتومبیلرانی
Super Cub تولید می شود.
سلام آمریکا ما هوندا هستیم
اولین تولید هوندا در بلژیک
هوندا به تولید خودرو ورود می کند
تولید یک میلیون دستگاه
معرفی هوندا CB750 4سیلندر
اولین اتومبیل هوندا در ایالات متحده
اولین موتورهای دریایی قایقرانی
موتور CVCC با آلایندگی کم معرفی
هوندا سی جی 125 خاطره انگیز
Honda Accord
پرفروشترین خودروی آمریکا
اولین سیستم ناوبری اتومبیل جهان
تاسیس بنیاد هوندا آمریکایی
ماشینهای چمن زنی
1986 آکورا می رسد
1990 معرفی Acura NSX
درگذشت سویچیروی افسانهای
دومین خودروساز بزرگ ژاپنی
اولین فروش اجاره ای خودروی سلول سوختی FCX در جهان
Civic وRidgeline به عنوان اتومبیل و کامیون سال شناخته شد.
نسل بعدی فناوری سلول سوختی
با ربات ASIMO دیدار کنید
50 سال رویای آمریکایی
ربات ASIMO با رئیس جمهور اوباما دیدار می کند
تولید 20 میلیون خودروی هوندا
توربین های بادی هوندا
هشتمین خودروساز بزرگ جهان
ابرخودروی New Acura NSX Supercar
2015: هوندا دوباره به فرمول 1 پیوست
هوندا جت برای پرواز بلند شد
هوندا سیویک به عنوان خودروی سال آمریکای شمالی انتخاب شد
100 میلیون هوندا
پیشرفته ترین فناوری در نوع خود در صنعت خودرو
تولید 400 میلیون دستگاه موتور سیکلت
سال 2030 چشم انداز برقی فردا
سال 2050 اطمینان از آسمان آبی برای کودکان ما
هوندا چهارمین برند خودرویی برتر دنیا
کاهش تولید هوندا به دلیل کرونا
گزیده ای از منابع
به خاطر علاقه فراوان به کارهای مکانیکی و فنی، به پایتخت ژاپن رفت.هوندا یک آگهی استخدام برای شرکتی در توکیو مشاهده کرد که نظر او را به خودش جلب کرد.در ۱۵ سالگی بهعنوان جوانترین کارمند شرکت Art Shokai، تولیدکننده و تعمیرکننده اتومبیل و موتورسیکلت استخدام شد.
هوندا پس از شکستهای متعدد در این پروژه تصمیم گرفت تا اطلاعات آکادمیک خود در علم مواد را افزایش دهد. به همین دلیل او در موسسه آموزشهای صنعتی هاماتسو ثبت نام کرد. پس از ۲ سال تحصیل، او آموزشهای فنی لازم را دیده بود. در همین زمان هوندا تصمیم گرفت که نمایندگی آرت شوکای را به شاگردان خود اهدا کرده و خود به عنوان مدیر اصلی توکای سیکی فعالیت کند.
هوندا در سال ۱۹۴۸ با تاکئو فوجیساوا دیدار کرد. آنها در این دیدار به علایق مشترکشان در صنعت پی بردند و تصمیم گرفتند با بکدیگر همکاری کنند.فوجیساوا در شرکت جدید سرمایهگذاری کرده و بخشهای مالی و تبلیغات را بر عهده گرفت.
از آنجایی که هر ۲ موسس شرکت هوندا افرادی ریسکپذیر بودند، این شرکت در سالهای ابتدایی بارها تا مرز ورشکستگی پیش رفت. اولین محصول این همکاری، یک موتورسیکلت ۹۸ سیسی با موتور ۲ مرحلهای بود.نام این موتورسیکلت Dream گذاشته شد. ۲ سال بعد، نسخهای دیگر از این موتورسیکلت با موتور ۴ مرحلهای تولید شد.
هوندا برای ایجاد آینده ای پایدارتر، در اواخر سال 2016 Clarity Fuel Cell را به مشتریان خود در کالیفرنیا معرفی کرد. پیشرو در فناوری وسایل نقلیه با آلایندگی صفر ، Clarity مجهز به هیدروژن می تواند تا 366 مایل مسافت را طی کند. با یک مخزن سوخت ، می توان در مدت سه تا پنج دقیقه کاملاً سوخت گیری کرد و فقط بخار آب از آن ساطع می شود.
تا سال 2050 هوندا در حال تولید محصولات جدیدی است که ضمن محافظت و حفظ محیط زیست ، زندگی افراد را بهبود می بخشد.تا سال 2050 ، این شرکت قصد دارد به منظور مقابله با انتشار گازهای گلخانه ای که به تغییرات جهانی آب و هوا کمک می کند ، میزان تولید CO2 از محصولات و عملیات تجاری خود از جمله کارخانه های تولید خود را کاهش دهد.
برای انتقال به سایت اصلی و دریافت فایل لطفا بر تصویر زیر کلیک نمایید
دانلود مقاله ترجمه شده تاثیر تکنیک های حسابداری مدیریت بر روی کسب مزیت رقابتی
دانلود مقاله ترجمه شده دارایی ای به نام مشتری
مقاله ترجمه شده حاشیه های بازاریابی و قدرت بازار در بخش خرده فروشی و فرآوری محصولات لبنی استرالیا
دانلود تحقیق درباره نرم افزار CURA 2.6.1
دانلود تحقیق درباره تب روماتیسمی
هوندا ,سال ,تولید ,برند ,پاورپوینت ,شرکت ,برند هوندا ,هوندا در ,پاورپوینت تاریچه ,تاریچه برند ,این شرکت
درباره این سایت